Witam,
Jestem osobą początkującą, i mam taki problem, tworze nowego newslettera i chce go edytować aby wstawić treść i nie mogę dodać zawartości? proszę o pomoc
Witamy na polskim forum Contao
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!

Newsletter treść
Rozpoczęte przez daro, Aug 30 2009 11:28
Napisany 30 August 2009 - 11:28

Napisany 30 August 2009 - 13:53

Chyba nie chwytam. Tzn. czego nie możesz wstawić? No bo do edycji tekstu jest edytor więc chyba nie o to pytasz. Trochę więcej szczegółów poprosimy.
Napisany 01 September 2009 - 13:51

ok więcej szczegółów, daje utwórz nowego newslettera, następnie klikam na edytuj newslettera aby wstawić treść, i otwiera się okienko edytuje rekord ID13 i nie moge nic wstawić mam tylko zachowaj, zachowaj i wróć itd., jak wstawić treść ?
Napisany 01 September 2009 - 13:52

Napisany 01 September 2009 - 14:08

witam, pisze admin panel
Napisany 01 September 2009 - 14:09

wersja TYPOlight webCMS 2.7.0
Napisany 01 September 2009 - 14:12

wszystkie artykuły mogę edytować, a newslettera nie, mogę jakiegoś scana podesłać jak trzeba
Napisany 01 September 2009 - 17:52

podeślij screena jak to u ciebie wygląda
Napisany 01 September 2009 - 22:03

Napisany 02 September 2009 - 06:40

Wygląda jakbyś nie pracował na kocie administratora i pewnie nie masz uprawnieÅ„ do wysyłania newslettera. Pewnie admin dodał ci opcję newsletter ale zapomniał zaznaczyć konkretnego newslettera.