dzieki za podpowiedz.
Poniewaz, jak widac, na zalaczonym printscreenie. Main layout'u sklada sie z dwoch wierszy po 3 kolumny. Postanowilem wiec, dodac dwa artykuly (po jednym dla wiersza) a do artykulow podpiac po 3 'podartykuly'. Niestety mam problem ze stylami.
wyglada to mniej wiecej tak:
<div id="content">
<div class="row-1">
<div class="wrapper">
<div class="col-1">
<h2>Welcome!</h2>
<div class="indent-left">
<h6><a href="#">Cum socis natoqueode feraseras matase nemonlase duscese cis natoqueode feraseras matasease gertase cesenas dertas</a></h6>
<p><a href="#">Moleie laeanrit mauris</a> haselus pesaseltra Cum socasiais natnatibus eraderode kerase accumsan malesuada rem ipsum</p>
<a href="#" class="link">read more about us</a>
<div class="clear"></div>
</div>
</div>
<div class="col-2">
<div class="box">
<div class="corner-top-left">
<div class="corner-top-right">
<div class="corner-bot-left">
<div class="corner-bot-right">
<div class="inner">
<div class="wrapper">
<ul class="list-1">
<li> <strong>Clubs [&] Organizations</strong> <span>lerode feasrt nerode kasseras <em>dertase ferode krea</em></span> <a href="#">learn more</a> </li>
<li class="extra"> <strong>Calendar of Events</strong> <span>lerode feasrt nerode rodesa <em>merode fertase mias</em></span> <a href="#">read more</a> </li>
</ul>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
jak widac, mam wiecej niz jedna klase przypisana dla drugiego boxa (row-1, col-2).
Dla pierwszego artykulu, dalem ID - content, a class: row-1.
Dla drugiego artykulu (przypisanego stronie glownej) dalem ID - content, a class: row-2.
W jaki sposob dodac wiecej niz jedna klase dla podartykulu? bo cytuje:
CSS ID/class
Here you can enter an ID and one or more classes.
- bo chyba nie chodzi tu, oto by przechodzic w tryb HTML w wyswigu... Probowalem rozdzielac przecinkami(col-2,box,corner-top-left,corner-top-right,corner-bot-left,corner-bot-right,inner,wrapper), ale nie dziala.
- A moze wogole zmienic Element Type na HTML tego podartykulu, bo uzywam Text.