Skocz do zawartości

Witamy na polskim forum Contao
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!
Zdjęcie

Kalendarz z popup images.

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

Wish

Wish

Nowy na forum

• Zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów
Witam,

Jestem początkującym. Mam za sobą dopiero 2 dni walki z Typolightem.
Potrzebuję:

Kalendarz z ewentami -> po najechaniu myszką na dany dzień z eventem pojawi się pOPup z obrazkiem + krótkim opisem eventu.

Da się zrobić, jest jakiś moduł może gotowy?

Każda pomoc jest mile widziana,

Pozdrawiam,

Wish.
  • 0

milbau

milbau

Znawca

• Zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 170 postów
Hej.
Tu nie trzeba osobnego modułu.

Po prostu tworzysz moduł "kalendarz", zaznaczasz kalendarze które Cie interesują. Cały szkopuł polega na edycji pliku szablonu cal_ tak aby oprócz dat i linków do wydarzemnia pokazywał jego zajawkę w jakimś divie w tej tabelce - ten div normalnie ukrywasz i dajesz mu pozycjonowanie absolutne, pokazujesz go po najechaniu na komórkę tabeli w której jest to wydarzenie (lub link do wydarzenia) , coś takiego jak tutaj:

http://pro-design.co...hp?day=20091101

Domyślnie templatka cal_default pokazuje chyba tylko daty i linki do wydarzeń, jak pokazać również zajawkę i inne elementy (zdjęcie) - zobacz jak to jest rozwiązane w szablonach event_full i event_list, ... itd.. Oczywiście fajnego tooltipa można zrobić z użyciem js.
  • 0

Wish

Wish

Nowy na forum

• Zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów
Dzięki za wskazówki :)

Aktualnie zatakowałem edycją plik --> Edit file "cal_default.tpl"

Zastosowałem prosty java

<script language="JavaScript">

<!--
function openWindow(url, name)
{