Skocz do zawartości

Witamy na polskim forum Contao
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!
Zdjęcie

Wtyczka Catalog - problem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

mef25

mef25

Nowy na forum

• Zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów
Witam,
Jako że jestem początkujący to dużo rzeczy nie wiem .. Zainstalowałem wtyczkę Catalog. Niby skonfigurowałem i już nawet dodaję sobie produkty ale mam pytanie. W jaki sposób zrobić, żeby katalog wyświetlał mi po 3 produkty w linii. W chwili obecnej mam produkt pod produktem. Korzystam z pliku catalog_simple.tpl jego zawartość jest taka:
<?php if (count($this->entries)): ?>

<div class="layout_simple">

<?php foreach ($this->entries as $entry): ?>
<div class="item<?php echo $entry['class'] ? ' '.$entry['class'] : ''; ?>">
<?php foreach ($entry['data'] as $field=>$data): ?>
<?php if (!in_array($field, array('catalog_name','parentJumpTo'))): ?>
<div class="field <?php echo $field; ?>">

<div class="value"><?php echo $data['value']; ?></div>
</div>
<?php endif; ?>
<?php endforeach; ?>

<?php if ($entry['showLink'] && $entry['link']): ?>
<div class="link"><?php echo $entry['link']; ?></div>
<?php endif; ?>

<?php if ($entry['linkEdit']): ?>
<div class="linkEdit"><?php echo $entry['linkEdit']; ?></div>
<?php endif; ?>
</div>

<?php endforeach; ?>
</div>

<?php else: ?>

<?php if ($this->condition): ?>
<div class="condition"><?php echo $this->condition; ?></div>
<?php else: ?>
<p class="info">There are no entries matching your search.</p>
<?php endif; ?>

<?php endif; ?>

a chcę żeby wyglądało to mniej więcej tak jak na stronie http://www.thinkwise... ... ights.html czyli po 3 produkty w linii i 9 na stronie