Witamy na polskim forum Contao
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!

style css
Rozpoczęty przez wasek, kwi 22 2012 19:16
Napisano 22 kwietnia 2012 - 19:16

Siema
jestem kompletnie zielony w tym contao, ale zostałem zmuszony do pracy na tym CMSie (muszę zająć się administracją strony która została stworzona na tej platformie).
Szukam wszędzie ale nie bardzo kumam jak zrobić tak prostą rzecz jak wprowadzenie swego stylu dla tekstu, odsyłaczy itp.
Czy ktoś mógłby w tak prosty sposób jak tylko się da napisać krok po kroku jak to zrobić?
Z góry dzięki za pomoc.
jestem kompletnie zielony w tym contao, ale zostałem zmuszony do pracy na tym CMSie (muszę zająć się administracją strony która została stworzona na tej platformie).
Szukam wszędzie ale nie bardzo kumam jak zrobić tak prostą rzecz jak wprowadzenie swego stylu dla tekstu, odsyłaczy itp.
Czy ktoś mógłby w tak prosty sposób jak tylko się da napisać krok po kroku jak to zrobić?
Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 22 kwietnia 2012 - 20:14

Zaglądnij do Themes >> Twój szablon >> Ikona CSS. Tam znajdziesz definicje styli użytych na stronie. Wystarczy dodać odpowiednie modyfikacje stylu. jeśli strona jest już skończona to prawdopodobnie znajdziesz tam definicje elementów a i a:hover.
Jeśli podane miejsce okaże się "puste" to sprawdź czy strona nie kożysta z zewnętrznego pliku z definicją css. Wtedy pozostaje edycja tego pliku przy użyciu np notatnika.