Skocz do zawartości

Witamy na polskim forum Contao
Zarejestruj się teraz, aby skorzystać ze wszystkich funkcji forum. Kiedy się zalogujesz, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać posty, rozdawać punkty reputacji, korzystać z prywatnych wiadomości i zarządzać swoim profilem. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj się już teraz!
Zdjęcie

style css


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1
wasek

wasek

    Nowy na forum

  • Zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów
Siema

jestem kompletnie zielony w tym contao, ale zostałem zmuszony do pracy na tym CMSie (muszę zająć się administracją strony która została stworzona na tej platformie).
Szukam wszędzie ale nie bardzo kumam jak zrobić tak prostą rzecz jak wprowadzenie swego stylu dla tekstu, odsyłaczy itp.
Czy ktoś mógłby w tak prosty sposób jak tylko się da napisać krok po kroku jak to zrobić?

Z góry dzięki za pomoc.
  • 0

#2
gutenbergus

gutenbergus

    Znawca

  • Zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 189 postów
Zaglądnij do Themes >> Twój szablon >> Ikona CSS. Tam znajdziesz definicje styli użytych na stronie. Wystarczy dodać odpowiednie modyfikacje stylu. jeśli strona jest już skończona to prawdopodobnie znajdziesz tam definicje elementów a i a:hover.
Jeśli podane miejsce okaże się "puste" to sprawdź czy strona nie kożysta z zewnętrznego pliku z definicją css. Wtedy pozostaje edycja tego pliku przy użyciu np notatnika.
  • 1

#3
mosilver

mosilver

    Znawca

  • Zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 162 postów
  • Strona www:zobacz
  • LokalizacjaOpole, Poznań, Kamienna Góra
zauwazylem ze przy nowych wersjach contao style css sa chyba kompresowane np (12c4772e36.css), w ustawieniach mam wylaczona kompresje skryptow oraz minimalizacje kodu - jak wiec przywrocic jawny wyglad (sciezke) domyslnych stylow?
  • 0
www.it-inspire.pl - from love to design -

#4
Kamil

Kamil

    Contao ambassador

  • Administratorzy
  • 1 538 postów
  • Strona www:zobacz